Nasze serwisy:  cn-tryton.pl    sklep-tryton.pl     suex.pl    mares-horizon.pl    
Wskaźnik baterii

Wskaźnik baterii


Wskaźnik baterii w skuterze

To proste i niezawodne urządzenie pokazuje stan naładowania akumulatora oraz pozycje ON/OFF w postaci świecących się na niebieska diod.

Wskaźnik ma postać 9 niebieskich diod LED o wysokiej intensywności w kapsułce umieszczonej w tylnej części korpusu skutera. Kapsuła LED jest całkowicie wodoszczelna i nurek może ją łatwo zobaczyć.

PRZECZYTAJ instrukcję obsługi skutera XJt - wskaźnik baterii ma pewne ograniczenia, jeśli nie używasz akumulatorów Li-ion w skuterach serii ERON.

System działa idealnie tylko z oryginalnymi bateriami posiadającymi system DRIVe.

Bateria litowo-jonowa

Bateria litowo-jonowa


Bateria litowo-jonowa w skuterze

Wysokiej jakości akumulatory litowo-jonowe CE i UN38.3 Certyfikowane do transportu.

  • Własna płyta kontrolna BMS z unikatowymi specyfikacjami Suex;
  • Odczyt LCD ładowania baterii;
  • Wysokiej jakości, wielofunkcyjne ładowarki

Wyjmowanie baterii ze skutera jest szybkie, proste i nie wymaga żadnych narzędzi.

Wbudowany system DRIVe:

Dzięki systemowi DRIVE SYSTEM możesz otrzymywać w komputerze ERON D1:

  • Stan naładowania akumulatora w %
  • Rzeczywisty pozostały czas pracy skutera podawany w minutach.
  • Dane o stanie naładowania akumulatora, głębokością, czasem oraz temperaturą nurkowania możesz śledzić poprzez darmowa aplikację Calypso na Tablecie lub Smartphonie
  • Monitorowanie prędkości (wkrótce)
  • Monitorowanie odległość (wkrótce)

Pokrywa główna

Pokrywa główna


Pokrywa główna w skuterze

Opatentowana pokrywa uszczelnienie komory baterii gwarantuje idealne uszczelnienie bez klipsów mocujących, śrub oraz zatrzasków.

  • Bardzo wygodny sposób otwierania i zamykania komory skutera przy zachowaniu jego szczelności.
  • Ryzyko przypadkowego otwarcia podczas upadku lub wyjmowania do / z wody jest prawie zerowe. Drgania występujące podczas transportu nie wpływają negatywnie na system uszczelnienia komory górnej.

Wyłącznik główny

Wyłącznik główny


Wyłącznik główny w skuterze

To GŁÓWNE URZĄDZENIE BEZPIECZEŃSTWA umożliwia łatwe w obsłudze natychmiastowe przerwanie zasilania w każdej sytuacji, takiej jak:

  • transport
  • dodatkowe holowanie skutera
  • procedura zmiany gazu nurka
  • awaria pracy

W pełni mechaniczny system: zapobiega niekontrolowanemu uruchomieniu silnika. Żadna elektronika nie jest używana do sterowania wyłącznikiem głównym.

Śruba napędowa

Śruba napędowa


Śruba napędowa w skuterze

Opatentowany system Suex PropLock umożliwia nurkowi łatwe wyjmowanie i wymianę śruby (nawet pod wodą) bez dodatkowych narzędzi. Dzięki funkcji PropLock nurek może np. usunąć pod wodą elementy, które wkręciły się w śrubę napędową.

Regulacja prędkości

Regulacja prędkości


Regulacja prędkości w skuterze

Prędkość jest regulowana elektronicznie, dostosowując obroty śmigła z następującymi zaletami:

  • stały skok śmigła (umożliwia maksymalną wydajność napędu)
  • wyższa wytrzymałość śmigła (w porównaniu do urządzeń o zmiennym skoku)

Oprócz głównego wyłącznika i złącza skuter nie ma innych włączników mechanicznych.

System uruchamia silnik stopniowo - eliminuje w ten sposób nagły wzrost prędkości skutera co ma ogromne znaczenia podczas uruchomienia skutera w ciasnych przestrzeniach nurkowania.

System By-Pass

System By-Pass


System By-Pass w skuterze

Po aktywacji, system zapewnia bezpośrednie zasilanie silnika z akumulatora przy jednoczesnym obejściu elektroniki skutera.

Funkcja przydatna jest w bardzo mało prawdopodobnych sytuacjach awarii skutera.

By-Pass aktywny jest tylko i wyłącznie w silnikach szczotkowych seryjnie produkowanych we wszystkich skuterach Suex.

Skuter z aktywnym systemem ByPass aktywuje się tylko i wyłącznie poprzez mechaniczny przełącznik WŁ./WYŁ

Doskonała pływalność

Doskonała pływalność


Doskonała pływalność w skuterze

Wszystkie skutery marki Suex posiadają funkcję EASY TRIM co oznacza idealną płaską pozycje skutera przy jednoczesnej idealnej zerowej pływalności.

Fabryczne płaskie ułożenie skutera ułatwia jego używanie oraz podnosi komfort i bezpieczeństwo nurkowania.

Łatwa kontrola

Łatwa kontrola


Łatwa kontrola w skuterze

Przezroczysta pokrywa między akumulatorem a komorą silnika umożliwia kontrolę komory silnika.

Nowa konstrukcja uchwytu

Nowa konstrukcja uchwytu


Nowa konstrukcja uchwytu w skuterze

Nowy układ uchwytu seryjne montowany jest do wszystkich modeli XJ i XK.

Ulepszona, ergonomiczna, gumowa konstrukcja jest bardzo wygodna i może być regulowana dla prawo i lewo ręcznych nurków. Istnieje możliwość złożenia rączki na czas transportu.

Spust rączki skutera zasłonięty jest rękojeścią ochraniając ją przed ewentualnymi uderzeniami podczas nurkowania. Rączka przygotowana jest do obsługi małych i dużych dłoni, Ułatwia w ten sposób obsługę skutera.

Funkcja podwójnej prędkości (TYLKO XK1) została ulepszona o opcję dodatkowej regulacji rękojeści.

Funkcja podwójnej prędkości przydatna jest do utrzymywania tempa nurkowego. W bardzo łatwy sposób, mając nastawioną prędkość, możesz przyspieszyć do maksymalnej.

Funkcja autopilot ułatwia blokadę manetki, co przydaje się podczas długich nurkowań. W bardzo łatwy sposób można ją aktywować i dezaktywować.

System mocowanie akcesoriów na rękojeść daje możliwość łatwego montażu kompasu lub komputera (opcja).

Uszczelniony przedział silnika

Uszczelniony przedział silnika


Uszczelniony przedział silnika w skuterze

Znacząco minimalizuje ryzyko całkowitego zalania skutera.

W bardzo mało prawdopodobnym przypadku zalania skutera system utrudnia całkowite zalanie skutera. Dzieje się tak, ponieważ woda, która wchodzi do jednego z dwóch suchych przedziałów, pozostaje odizolowana od drugiego przedziału. Ma to olbrzymie znaczenie podczas zmiany pływalności skutera na dodatnią oraz minimalizuje uszkodzenia podczas zalania jednej z komór.

Odizolowanie komór ma również olbrzymie znaczenie w przypadku pojawienia się pożaru w komorze silnika np. z powodu nadmiernego tarcia, uniemożliwiając przedostanie się ognia do części baterii.

System NBS

System NBS


System NBS w skuterze

Wszystkie skutery marki SUEX posiadają funkcję EASY TRIM co oznacza idealną płaską pozycje skutera przy jednoczesnej idealnej zerowej pływalności.

Fabryczne płaskie ułożenie skutera ułatwia jego używanie oraz podnosi komfort i bezpieczeństwo nurkowania.

Wykonanie odporne na sól

Wykonanie odporne na sól


Skutery suex produkowane są Delrinu, PCV, poliwęglanu i stali nierdzewnej. Nie mają żadnych problemów z korozją. Morskie aluminium jest głęboko anodowane wewnątrz i na zewnątrz.

Brak połączeń aluminium / SS eliminujących ryzyko korozji galwanicznej bez konieczności stosowania anody protektorowej: zapewnia to znakomitą ochronę aluminiowego kadłuba przy całkowitym zanurzeniu w słonej wodzie.

Konstrukcja pozbawiona spawów: SUEX używa tylko jednorodnego materiału zarówno do PVC, Delrinu i Aluminium. Spoiny są potencjalnymi punktami uszkodzenia integralności wodoszczelnej, w pewnym momencie w okresie żywotności urządzenia korozja i pęknięcia naprężeniowe mogą wystąpić w spoinach, które nie występują w jednorodnym materiale.

Ochrona silnika

Ochrona silnika


Pojazdy firmy SUEX są wyposażone w specjalne zabezpieczenie silnika elektrycznego i cieplnego przed zwarciem, nadmiernym prądem i przegrzaniem.

Elektroniczny układ napędowy SUEX został zaprojektowany z myślą o maksymalnej jakości, bezpieczeństwie i wydajności:

  • maksymalny pobór prądu
  • ochrona przed przegrzaniem
  • podwójne czujniki dla urządzenia startowego (dla modeli z podwójną prędkością)
  • bezpiecznik ochronny

Ochrona baterii

Ochrona baterii


Skutery Suex z zasilaniem Nimh i litowym są wyposażone w system odcinania.

Odcięcie odcina napięcie poniżej ustalonego napięcia granicznego, aby uniknąć uszkodzenia pakietu w przypadku nadmiernego rozładowania podczas użytkowania.

System:

  • jest wbudowany w akumulator
  • Jest w pełni automatyczny, co oznacza, że ​​nie ma potrzeby ręcznej aktywacji lub dezaktywacji
Każdy zestaw akumulatorów musi być używany, konserwowany i regularnie ładowany zgodnie z dołączoną instrukcją.

Certyfikaty

Certyfikaty


DEKLARACJA ZGODNOŚCI ADV firmy Suex są zgodne z następującymi przepisami:

  • Dyrektywa maszynowa 2006/95 / CE
  • Kompatybilność elektromagnetyczna EMC 2014/30 / EU
  • UNI EN ISO 12100-1: 2010
  • UNI EN ISO 61000-6-4
  • UNI EN ISO 61000-6-1
  • CEI EN 60034-1
  • CEI EN 60335-1
  • UN 38.3 dla transportu baterii litowych